Kauno funikulieriai atsirado kaip vienas ryškiausių ir savičiausių miesto infrastruktūros modernėjimo ženklų, liudijančių apie sparčiai augantį miestą-sostinę. Daug dėmesio buvo skiriama infrastruktūrai – vandentiekiui, kanalizacijai, transportui – gerinti. 1934 m. parengta trasa antrojo funikulieriaus, jungiančio Kauno centrą su Aleksoto kalnu, statybai. Statydama šį keltuvą Kauno miesto savivaldybė siekė paskatinti Aleksoto augimą, kur dėl tinkamų susisiekimo priemonių stokos, buvo dar gana nedaug gyvenamųjų namų. Projekto rengimas vyko bendradarbiaujant su jau pažįstamais šveicarų ir vokiečių partneriais, vagonus su automatiniais stabdžiais ant šveicariškų rėmų pagamino bendrovė „Amlit“ Kaune. Šalia aukštutinės stotelės įrengta apžvalgos aikštelė, nuo kurios atsiveria Kauno Centro ir Senamiesčio panorama. Metai. 1935 m. Stilius. Funkcionalizmas, modernizmas.