lt
2018-11-28 į sąrašą

Medicininis turizmas Kaune – ant bangos

Kaunas siūlo platų sveikatinimo paslaugų spektrą atvykstantiems medicinos turistams.

Gedimino Kondrackio ir Pauliaus Jurgučio įkurta medicininio turizmo įmonė „Wellness Travels“ šiemet skaičiuoja penktuosius sėkmingo gyvavimo metus.  Užsidegę idėja pasiūlyti Vakarų šalių klientams pigesnes, tačiau aukščiausios kokybės medicinines paslaugas Lietuvoje, jaunuoliai iš pradžių buvo užsimoję aprėpti platų paslaugų spektrą, tačiau išsigryninę verslo idėją, jį susiaurino ir susikoncentravo į plastinę chirurgiją, odontologiją, kosmetines procedūras – tai, kas yra paklausiausia ir aktualiausia medicininio turizmo klientams.

Šiuo metu 95 proc. parduodamų „Wellness Travels“ paslaugų yra plastinė chirurgija. Įmonė dirba beveik vien su Kauno įstaigomis – daugiausiai „Estetinės chirurgijos centru“, „Kauno Kardiolita“, įvairiomis odontologijos klinikomis.

„Kauno regiono įstaigos pilnai tenkina mūsų įmonės veiklos poreikius, negana to, bent jau kalbant apie plastinę chirurgiją, čia esančios klinikos yra vienos stipriausių šalyje – tiek pagal paslaugų kokybę, tiek pagal konkurencingas kainas“, – sako G. Kondrackis.

31990909838 795211174b o2

G. Kondrackis. Asmeninio archyvo nuotr.

Dėl šios priežasties didžioji dauguma „Wellness Travels“ klientų vyksta į Kauną, ir tai nenuostabu: kaip rodo statistika, Kauno mieste gydytojų skaičius, tenkantis 10 tūkst. gyventojų, yra vienas didžiausių Lietuvoje ir siekia 82,4, slaugytojų ir akušerių – 127,9, odontologų – 18,9 . Pačios populiariausios medicinos paslaugos Kaune – bendrosios praktikos gydymas ir diagnostika, plastinė chirurgija, odontologija, ortopedija, kardiologija. Miestas ne tik pajėgus medicinos institucijomis ir specialistais aprūpinti vietos gyventojus, bet ir siūlo platų sveikatinimo paslaugų spektrą atvykstantiems medicinos turistams.

„Tipinis mūsų klientas paprastai Kaune ir apskritai Lietuvoje lankosi pirmą kartą, neretai apie mūsų šalį jie būna girdėję labai mažai. Ir praktiškai visada būna maloniai nustebę to, ką pamato čia atkeliavę,“ – pasakoja medicininio turizmo paslaugas teikiančios įmonės vadovas. 

Geriausia reklama – ne konkrečiai įmonei, bet šaliai

Gediminas su Pauliumi taip pat sėkmingai dalyvavo ir „Kauno startuolių“ programoje, kurios padedami atsinaujino pardavimų platformas, šiandien padedančias nuosekliai didinti klientų srautus.

„Viena mūsų pasiūlymo „Kauno startuoliams“ dalių buvo sukurti Kaunui medicinos turizmo video – net ne konkrečiai įmonei, bet Kaunui, kaip medicinos turizmo centrui reklamuoti.“

G. Kondrackis tvirtina, kad jų versle kur kas naudingiau reklamuoti šalį kaip medicinos turizmo kryptį, nei tiesiog vieną įmonę ar kliniką. Taip gimė viešojo ir privataus sektoriaus finansuotas reklaminis vaizdo klipas, kviečiantis užsieniečius naudotis medicininėmis paslaugomis Kaune.

Dėl tos pačios priežasties Gediminas sako, kad panašias paslaugas teikiančių Lietuvos įmonių jie konkurentais nelaiko: „Kiekvienas tiek jų, tiek mūsų į Lietuvą atvežtas pacientas yra reklama mūsų šaliai ir miestui. Kiekvienas patenkintas klientas tampa geros žinios ir reklamos „iš lūpų į lūpas“ sklaidos priemone. Jei Lietuvoje esantis mūsų kolega gerai dirba – mes tuo tik džiaugiamės: kuo daugiau klinikų tuo užsiima, kuo daugiau užsieniečių medicinos turistų čia atvažiuoja, tuo labiau Lietuva kaip kryptis tampa žinoma Vakaruose ir paskatina čia atvykti kitus“. 

„Kaunas IN“ inf.  

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis