lt
2018-07-12 į sąrašą

Julia Janus siūlo… pasimatuoti Kauną

Dizainerės šiltą ryšį su Kaunu šiandien sutvirtina ir būtent čia įsikūrusi viena sėkmingiausių JULIA JANUS prekės ženklo tinklo parduotuvių.

Inteligentiška dama su skrybėlaite ir moderniais akiniais nuo saulės – tokiu veidu dizainerė Julia Janus nusprendė dekoruoti Kaunui skirtus marškinėlius, kurdama Lietuvos miestų koliažų projektą. Būtent šio dizaino marškinėliai tapo ir reprezentacine VšĮ Kaunas IN „uniforma“, dalyvaujant miestą pristatančiuose renginiuose ar tarptautinėse parodose.

Dizainerė neslepia, kad Kaunas, kurio žmonėmis, architektūra ir restoranais žavisi, jai kartu yra ir vaikystės atostogų miestas, o šiltą ryšį su Kaunu šiandien sutvirtina ir būtent čia įsikūrusi viena sėkmingiausių JULIA JANUS prekės ženklo tinklo parduotuvių.

Ypatingas ir kūrybiškas Julios žvilgsnis į Kauną tapo viena iš priežasčių, kodėl VšĮ „Kaunas IN“ pasirinko būtent šios kūrėjos marškinėlius: tai ne tik galimybė turėti dalelę Kauno visur, kur bebūtumėte, bet ir proga dar kartą paakcentuoti ir paskatinti iniciatyvas, kuriomis Kauno miestas įliejamas į menininkų kūrybos procesą.

Apie idėjos gimimą, santykį su Kaunu ir kauniečiais – pokalbis su dizainere Julia Janus.

Julia Janus straipsniui2

Kamilės Rimkutės nuotr.

Kuo šiuo metu gyvena Julia Janus? Kokie pokyčiai, naujos kryptys atsirado jūsų veikloje, kokiuose projektuose esate paskendusi ir į ką šiuo metu sukoncentravusi savo energiją?

JULIA JANUS atsinaujina. Per šiuos metus prekės ženklas susikoncentruos į internetinę prekybą. Siauriname savo kuriamų modelių asortimentą ir priimame į savo „gyvą“ bei internetinę parduotuvę kitus prekės ženklus, dizainerius iš Baltijos kraštų, kuriančius žmogaus kūnui palankią, minimalistinę madą ir prie jos tinkamus aksesuarus.

Kuriame tvarią lėtąją madą: ji baltiška, ji palanki kūnui ir ji minimalistinė. Tai mada, kupina simbolių, kuriama išlaikant unikalų identitetą. JULIA JANUS – reikšmingas Lietuvos dizaino reiškinys, sukūręs savitą lietuviško dizaino pakraipą.

Papasakokite apie miestų ant marškinėlių projektą: koks jame yra Kaunas ir kodėl būtent toks?

Praeitą vasarą pradėjau kurti didžiausių Lietuvos miestų koliažus, kuriais norėjau papuošti savo kurtus marškinėlius. Sugalvojau sujungti miestus su žmogaus tipažu, portretu, suasmeninti jų dvasią. Socialiniame tinkle paskelbiau klausimą: su kokiu žmogumi jus asocijuojasi Kaunas? Kas tai – vyras ar moteris? Kokio amžiaus? Charakterio? Žmonės labai įsitraukė į šią užklausą, aktyviai dalyvavo. Kai atsakymų lavina išseko, atrinkau dažniausiai pasikartojantį Kauno apibūdinimą: vyresnė, inteligentiška ponia. Su skrybėlaite. Pasirinkau portretą su moderniais, stilingais akiniais, galvą papuošiau Gertrūdos bažnyčia, fone atsidūrė Lietuvos pašto pastatas – Kauno modernizmo architektūros simbolis. Taip gimė Kauno miesto koliažas, tapęs spauda ant moteriškų ir vyriškų marškinėlių.

Komunikuodami JULIA JANUS koncepciją dažnai pabrėžiate du, atrodytų, gan nutolusius polius – baltiškumą ir miestą. Kiek to baltiškumo randate Kauno mieste?

Kaunas – kryžkelė. Jame tarsi susitinka visos kultūros, kaip susitinka dvi didžiausios Lietuvos upės, taip susitinka jūrinis klimatas su sausumos, pietūs ir šiaurė, vanduo ir smėlis, kalvos ir daubos.

Koks jūsų pačios santykis su Kaunu?

Kaunas yra mano vaikystės atostogų miestas. Vilijampolėje, senelio name ir didžiuliame sode buvau labai laimingas vaikas. Kaunas užima ypatingą vietą mano širdyje. Labai jį myliu ir žaviuosi jo žmonėmis, kalvomis, architektūra, tekstile, paskutiniu metu ir restoranais.

O kaip Kaunas vertina Julia Janus estetiką ir koncepciją – ar tarp kauniečių turite ištikimų klientų?

Kaune, „Akropolyje“, esanti parduotuvė – viena sėkmingiausių JULIA JANUS parduotuvių. Joje dirba nuostabi, JULIA JANUS madą įsimylėjusi komanda, kuri prijaukino Kauno pirkėjus ir sukūrė ištikimų gerbėjų klubą, kurie visuomet sugrįžta.

VšĮ „Kaunas IN“ verslo skyriaus informacija

Uždaryti

Pažiūrėkite ką gausite! Šios savaitės naujienlaiškis