Sporto renginių organizatoriai, maitinimo ir apgyvendinimo įstaigų, muziejų atstovai ir visi kiti, savo kasdieniame darbe susiduriantys su į Kauną vis dažniau atvykstančiais svečiais šią savaitę rinkosi į verslo centrą „Kauno dokas“. Į pirmuosius Kauno svetingumo mokymus sukvietė už Kauno miesto tarptautinę rinkodarą, užsienio investicijų ir turistų pritraukimą atsakinga agentūra „Kaunas IN“.
„Mieste veikiančios svetingumo verslo įmonės ir jose dirbantys žmonės yra pirmieji sutinkantys ir pasitinkantys svečius. O pirmas įspūdis dažniausiai ir būna svarbiausias – sutikdami svečią visada stengiamės suprasti, kas jam svarbu, kad jis liktų patenkintas ir jaustųsi laukiamas“, – įsitikinusi „Kaunas IN“ Turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė. „Būti svetingiems padeda profesionalumas, žinios, mokėjimas bendrauti, tad šių mokymų metu dalinomės informacija, miesto aktualijomis, rinkų specifika, laukiančiais darbais ir iššūkiais“. Anot turizmo specialistės, svarbu yra kalbėtis, bendrauti, dalintis idėjomis, nes tik veikiant kartu galima pasiekti geriausių rezultatų.
Savo patirtimi ir įžvalgomis su į „Kauno doką“ susirinkusiais įvairių mieste veikiančių įstaigų ir organizacijų atstovais dalinosi ir „Kaunas IN“ partneriai. Tai – agentūros „Buro“, kuriančios „It’s Kaunastic“ ženklą ir leidinį „Kaunas pilnas kultūros“ vadovas Artūras Bulota, Japonijos rinką puikiai išmanantis VDU Azijos studijų centro vadovas Aurelijus Zykas, „Kaunas 2022“ programos „Dizainas laimei“ kuratorė Jūratė Tutlytė, su „influenceriais“ – nuomonės formuotojais internete – dirbančios agentūros „Unboxed“ atstovė Lauryna Tamošaitytė. Į Kauną šio renginio proga taip pat atvyko didžiausio pasaulyje kelionių portalo „TripAdvisor“ atstovas Ross Murray. Svetingumo mokymus „Kaunas IN“ planuoja rengti ir ateityje.
„Kaunas IN“ inf.
Andriaus Aleksandravičiaus nuotraukos